Subject: IKÕ seadmine taotlus
From: <[email-masked]>
To: 'Silja Värtina' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: 'Ene Kõiv' <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 10:13:33 +0300

Tere

Saadan teile taotluse IKÕ lepingu sõlmimiseks. Kaasas on ka varemalt
27.detsember 2010 a. seatud lihtkirjalik leping nr. 2.2/1873  ”Kokkulepe
tehnovõrgu ja rajatise ehitamiseks ja talumiseks” . Soovime mitte tühistada
kogu lihtkirjaliku lepingut. 

Soovime tühistada ainult punkt 1.1.1.7 kinnistu 49301:002:1250 osa. 

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu

 

From: Silja Värtina <[email-masked]> 
Sent: Tuesday, July 2, 2024 3:20 PM
To: [email-masked]
Cc: Ene Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kinnistu 49301:002:1250 IKÕ seadmine

Tere

Kui soovite muuta lepingut osaliselt, siis meie tingimused jäävad samaks,
mis allolevas kirjas kirjeldasin:

Kui soovite muuta osa sellest, siis muudame ühe kinnisasja lõikes, sest ei
kasutata enam km-tega kirjeldamist. Kuna osa sellest on seotud ümbertõstmise
projektiga ja osa varem ehitatud tehnoga, siis kõik plaanid palume esitada
teostusjoonisele. On ilmselt lihtsam kui plaanid on erinevad (st kahte
projekti ühele plaanile ei liideta). Taotluses palume kirjeldada, millise
projekti alusel, mis ehitatud on.

Lugupidamisega

Silja Värtina

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > 
Sent: Tuesday, July 2, 2024 3:17 PM
To: Silja Värtina <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Ene Kõiv <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Kinnistu 49301:002:1250 IKÕ seadmine

Tere

Kogu lihtkirjaliku lepingut ei soovi muuta, plaanide ümbertehemine on liiga
mahukas. Lihtkirjalikus lepingus on 14 kinnistut.

Isegi kinnistu 49301:002:1250 on 3,5km pikk. Kas oleks võimalik teha IKÕ
leping ainult ümbertõstmise osas?

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu

 

From: Silja Värtina <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > 
Sent: Tuesday, July 2, 2024 3:05 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
Cc: Ene Kõiv <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: Kinnistu 49301:002:1250 IKÕ seadmine

Tere

Esitasite allolevas kirjas küsimuse.

Teie soovil võime kogu lihtkirjaliku lepingu notariaalseks muuta.

Kui soovite muuta osa sellest, siis muudame ühe kinnisasja lõikes, sest ei
kasutata enam km-tega kirjeldamist. Kuna osa sellest on seotud ümbertõstmise
projektiga ja osa varem ehitatud tehnoga, siis kõik plaanid palume esitada
teostusjoonisele. On ilmselt lihtsam kui plaanid on erinevad (st kahte
projekti ühele plaanile ei liideta). Taotluses palume kirjeldada, millise
projekti alusel, mis ehitatud on.

 

Lugupidamisega,

Silja Värtina

Tehnovõrkude juhtivekspert
maadeosakond
53484146
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

 

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > 
Sent: Tuesday, June 18, 2024 10:55 AM
To: Ene Kõiv <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Kinnistu 49301:002:1250 IKÕ seadmine

Tere

Küsimus kinnistu 49301:002:1250 -ga. ELASA on varemalt sõlminud teiega
lihtkirjaliku lepingu (manuses). 

Kinnistul 49301:002:1250 on tehtud sidetrassi ümbertõstmine. Kas same teha
IKÕ lepingu ainult uuele trassile või peaks seda tegema kogu kinnistu
ulatuses?

 

Lugupidamisega

Lea Toomet

Projekteerija

53038426

[email-masked] <mailto:[email-masked]> 

Fiberup OÜ

Turu põik 4/1

50106 Tartu